Ofte Stillede Spørgsmål
Vi får ofte de samme spørgsmål - så derfor har vi lavet en liste, hvor vi vil prøve at besvare alle de ofte stillede spørgsmål.
Hvis du ikke finder dit svar her, kan du altid kontakte os på kontakt@coolmerch.dk, så finder vi en løsning.🤩
Størrelsesguide
Hvor lang tid tager leveringen?
Vi leverer indenfor 5 hverdage. Der kan forekomme længere leveringstid her i 4. kvartal.
I de fleste tilfælde leverer vi allerede indenfor 3 dage, såfremt at man har bestilt i god tid.
Hvem sender i med?
Vi sender alle vores ordre med PostNord, Bring og DAO, som dagligt kommer og afhenter pakker på vores lager.
Hvad koster fragten?
Bring Pakkeshop: 39,-
DAO Hjemmelevering: 53,-
Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse
Det sker at vores system "glemmer", at sende en bekræftelse på din ordre. Hvis du ikke har modtaget en bekræftelse på din Coolmerch ordre, indenfor 20 minutter. Bedes du sende en mail til kontakt@coolmerch.dk så afsender vi en ny til dig.
Hvordan kan jeg spore min ordre?
Du kan altid spore din ordre fra din ordreside. Din ordrebekræftelse indeholder et link til din ordreside, hvorfra du kan se status på din ordre, samt følge sporingslinket.
Får jeg en autograf med i min ordre?
Ja! Lige nu får du et autografkort med i din ordre. Bestiller du fra både SJacob og Festaben får du et kort med fra dem begge. Det er cool!
Returnering og Bytninger
Du har 30 dage fra du modtager din ordre til at beslutte om du vil bytte den til en anden størrelse, eller returnere varen og få pengene retur. Vi kræver at varen er i samme stand som da du modtog den. Læs mere om vores returneringspolitik her.
Hvordan bytter jeg/sender noget retur?
Det er meget simpelt at returnere eller ombytte dit produkt hos os. Vi har lavet en komplet guide lige her.
Hvor lang tid tager det at bytte?
Når vi modtager din returordre går der som regel 3-5 hverdage før din nye ordre kommer frem.
Er det gratis at bytte?
Det er delvist gratis, at bytte hos os. Du betaler fragten hen til vores lager, og vi betaler fragten for at sende den nye trøje hen til dig.
Jeg har modtaget et skadet produkt, hvad gør jeg? (Reklamation)
Hvis du har modtaget et produkt med produktionsfejl eller andre mangler, så bedes du sende en mail til kontakt@coolmerch.dk. Mailen skal indeholde dit ordrenummer, og der skal vedhæftes billeder af fejl og mangler. Vi svarer altid indenfor 24 timer, som regel hurtigere. Så finder vi en løsning sammen.
Betaling og sikkerhed
Checkout:
Hos Coolmerch går vi op i, at du som kunde altid har den ypperste sikkerhed, når du handler hos os. Derfor benytter vi kun store og kendte betalingsmetoder. Det er metoder som Dankort, Visa, Mastercard og MobilePay.
Når du går til checkout vil din betaling blive behandlet af vores samarbejdspartner QuickPay, som sørger for at alt forløber hurtigt og sikkert.
Vil du vide mere må du meget gerne sende en mail til kontakt@coolmerch.dk, så vil vi besvare dit spørgsmål bedst muligt.
Hjemmeside:
Hertil benytter alle vores sider tilknyttet til Coolmerch.dk et SSL-certifikat. Det aktiverer HTTPS på vores hjemmeside, som gør at dine oplysniger bliver krypteret, så de bliver langt svære at få fat i for ubudne gæster.
Teknisk beskrivelse:
Et SSL-Certifikat er en sikkerheds teknologi, som gør det muligt at skabe en sikker forbindelse mellem en webserver og en web browser. Forbindelsen sikrer at alle data der passerer mellem webserveren og browseren forbliver private. Det kan eksempelvis være, når du benytter vores live chat, foretager et køb eller deltager i vores lykkehjul.